Football Manager 26 Oyun İçi Editörü
Football Manager 26 Oyun İçi Editörü ile gerçekçi futbol oyunu dünyanın neredeyse tüm yönlerini kişiselleştirebilirsin.
Gerçek zamanlı bir kişiselleştirme aracı olan Oyun İçi Editörü, kariyerini tek tıkla geliştirebilmen için oyun dünyanda önemli düzenlemeler yapmanı sağlıyor.