For The King: Lost Civilization Adventure Pack
A lush jungle forest beckons adventurers to explore its dense wood, but what dangers lurk under its thick mysterious canopy?
Go on the offensive with the glory-seeking Gladiator or harness dark energy from the heavens with the wise Astronomer!
For Glory! Defeat waves of enemies before a cheering crowd in the new gladiator arenas.
Throw caution to the wind with devastating dual wield weapons or gamble on the destructive power of the versatile wands.
More than 90 new items closely guarded by over 50 new enemies. From giant snakes to petrifying golems, the rewards are great but the stakes are even higher.