FORECLOSED
FORECLOSED to przygodowa gra akcji o bogatej fabule osadzona w cyberpunkowym świecie pełnym akcji, napięcia i eksperymentalnych modyfikacji. Poznaj historię Evana Kapnosa, którego tożsamość została ostatnio przejęta. Evan został pozbawiony pracy, implantów mózgowych oraz dostępu do blockchainu miasta. Teraz musi uciec, zanim jego tożsamość oraz implanty zostaną zlicytowane na aukcji.
Interaktywna powieść graficzna i wciągająca historia
FORECLOSED łączy w sobie grywalność gier komputerowych z elegancką estetyką wizualną komiksów. Wszystko, od rozgrywki po przerywniki filmowe, jest zaprezentowane w wyjątkowym stylu powieści graficznych. Perspektywa pełnoekranowa płynnie przechodzi w panele komiksowe, gdy przemierzasz cyberpunkową metropolię świata FORECLOSED, próbując odkryć trzymającą w napięciu historię spisku. Przerywniki filmowe są również interaktywne i płynnie przechodzą między różnymi stylami rozgrywki.