Foregone
Lata po burzliwej wojnie miasto Calagan po raz kolejny zostaje oblężone przez niszczycielską siłę znaną jako Harrow.
Twoim zadaniem jako najsilniejszego superżołnierza w mieście jest zbadanie pochodzenia Harrow i powstrzymanie armii wskrzeszonych sługusów od zniszczenia twoich rodzinnych stron. Harrow nie tylko ożywia umarłych – odkopuje również wspomnienia, które powinny pozostać zakopane.
Foregone to szybka i płynna platformówka akcji 2D wypełniona legendarnymi łupami i oszałamiającą pikselową grafiką.
Przedzieraj się przez hordy wrogów, aby ocalić miasto Calagan przed całkowitą zagładą, po drodze odkrywając fascynującą historię pełną żalu i spisków.