Foregone
Yıkıcı bir savaştan yıllar sonra Calagan şehri, Harrow olarak bilinen ve her şeyi yerle bir eden bir güç tarafından yeniden kuşatıldı.
Şehrin en güçlü süper askeri olarak, Harrow'un kökenini araştırmak ve diriltilmiş askerlerinin yuvanızı tahrip etmesini önlemek size kalıyor. Ancak Harrow sadece ölüleri diriltmekle kalmıyor, unutulmuş olarak kalması daha iyi olan hatıraları deşiyor.
Düşman akınını delip geçerken zorlayıcı bir pişmanlık ve komplo hikâyesini çözün ve Calagan'ı tamamen yok olmaktan kurtarma görevinizi yerine getirin.