The Forest Quartet
Coś dziwnego stało się z zieloną niegdyś i bujną naturą, z której Kirk czerpał natchnienie. Grzybnia powoli rozrasta się, zamieniając rozwój w rozkład. Użyj mocy swojego głosu, aby uzdrowić las.