Forever Ago
Po niespodziewanej tragedii Alfred wyrusza na północ, szukając odkupienia w tej grze drogi dla jednego gracza.
Rób zdjęcia starym, dobrym aparatem Alfreda, by udokumentować swoją podróż i rozwiązywać łamigłówki środowiskowe.
Przeżyj miłość silniejszą niż upływ czasu, wcielając się w Alfreda i poznając jego drogą Audrey. Oryginalna ścieżka dźwiękowa autorstwa Clarka Abouda (Slay the Spire).