Formula Legends : Raw Power Pack
Unleash Raw Power! Three legendary machines join your Formula Legends garage—built for speed, style, and total domination.
The Jorsey – A sleek, early-90s contender known for its elegant lines and breakthrough design.
The Superbows – A daring late-70s experiment that pushed the limits of engineering with its radical, ground-hugging style.
The Betaborneo – A modern challenger from the 2020s, blending sharp aerodynamics with cutting-edge performance.