Formula Legends : Raw Power Pack
Jorsey – Penantang bergaya dari awal 90-an, terkenal dengan garisan elegan dan reka bentuk inovatif.
Superbows – Eksperimen berani dari akhir 70-an yang menolak had kejuruteraan dengan gaya radikal dan rendah ke tanah.
Betaborneo – Pesaing moden dari 2020-an, menggabungkan aerodinamik tajam dengan prestasi canggih.