Forspoken Digital Deluxe Edition
Udaj się z Frey na niezapomnianą wyprawę w poszukiwaniu drogi powrotnej do domu z zapierającej dech w piersiach, magicznej krainy, do której została w tajemniczy sposób przeniesiona bohaterka. Odkryj sekrety Athii, wędrując przez ziemie spustoszone zarazą, i naucz się posługiwać niewyobrażalną mocą.
Eksploruj rozległą Athię – zachwycającą krainę pełną niezwykłych krajobrazów i niebywałych stworzeń ożywionych dzięki zachwycającej oprawie graficznej i zaawansowanej technologii.
Staw czoła spaczonym potworom w magicznej walce, korzystając z szerokiej gamy potężnych umiejętności dostosowanych do różnych stylów prowadzenia rozgrywki – od szybkiego i porywającego po strategiczny i przemyślany.
Wspinaj się na ściany, przeskakuj kaniony, rzucaj się z oszałamiających wysokości i mknij przez rozległe przestrzenie. Wyjątkowe umiejętności Frey umożliwiają jej płynne i swobodne przemierzanie otwartego świata.