Forspoken Demo
Bu özenle düzenlenmiş Demo ile Forspoken'dan bir kesiti deneyimle ve bu Aksiyon RYO'ya dal.
Avoalet's Water Garden'a dal ve Magic Parkour ile geniş Athia manzarasında hızlıca ilerle. Eve dönüş yolculuğunda Frey'e yardımcı olmak için 5 ana hedefi tamamla ve karşına çıkan yan unsurları keşfet. Çok sayıda saldırı ve destek büyü seçeneği ile tehlikeli düşmanlarla savaş.