Forspoken: In Tanta We Trust
After bringing peace to Athia, Frey’s journey continues as she searches for a way to permanently rid the land from the effects of the Break. Amid her search, she follows a mysterious voice that leads her into the past.
When she emerges, Frey finds herself surrounded by chaos and destruction. Injured and draped in blood-soaked clothing, she discovers a grim truth about her fate. The recently thriving Athia is at war, but why and with whom? Accompanied by Tanta Cinta, and a new set of magic, Frey must uncover the answers and save Athia once more – and attempt to save herself.
No longer will Frey have to brave the dangers that await alone. Alongside Tanta Cinta, and equipped with an original magic set, you will use new combat strategies to coordinate devastating tandem attack combos and support abilities on the ominous Rheddig army.
Relive the legendary battle that devastated Athia and eventually drove the Tantas to madness. After awakening amidst the destruction of Visoria, you must defeat the invading Rheddig forces in an attempt to save the land.
Traverse the last bastion of the Visoria castle town as it begins to succumb to the Break. Reach breathtaking new heights in this unique, vertically-designed locale that tests your parkour abilities as you scale to your final showdown at its peak.