Forspoken
Nefes kesen ve fantastik bir diyara gizemli bir şekilde götürülmüş, evine dönmenin yolunu arayan Frey'e bu unutulmaz yolculuğunda eşlik et. Frey, felaket getiren Break'i arşınlarken ve muazzam bir gücü kontrol etmeyi öğrenirken Athia'nın gizemlerini açığa çıkar.
Son teknolojiyle hayata getirilmiş, göz alıcı grafiklere sahip muazzam manzaralara ve ilginç yaratıklara ev sahipliği yapan geniş Athia diyarlarını keşfet.
Hızlı ve heyecan verici ya da stratejik ve temkinli gibi farklı oyun tarzları sunan çok çeşitli güçlü yetenekleri kullanarak ürkütücü canavarlarla yüzleş.
Duvarları aş, kanyonları geç, baş döndüren yüksekliklerden atla ve geniş topraklarda koş... Frey'in eşsiz yetenekleri açık dünyayı kolaylıkla arşınlayabilmesini sağlar.