Fort Solis
W odpowiedzi na nietypowe nagłe wezwanie z odległej bazy górniczej Jack przybywa do mrocznego, opuszczonego Fortu Solis. Noc nie ma końca, wydarzenia wymykają się spod kontroli, a prawda o losach załogi zaczyna wychodzić na światło dzienne. W dodatku nadciąga burza, ograniczając możliwości ucieczki Jacka, który musi przetrwać do rana.
Fort Solis oferuje graczom niesamowity poziom szczegółów oraz animacji twarzy i ciała. Dzięki silnikowi Unreal Engine 5.2 realistyczne uniwersum nabiera życia!
Szkielet fortu Solis zbudowano na powierzchni planety, lecz sięga on także głęboko pod nią. W jego podstawie znajduje się mnóstwo lokacji, z których każda składa się z poziomów nad i pod powierzchnią. Gracze będą mogli odkrywać nękaną przez burze powierzchnię planety, upiorne, pogrążone w ciemnościach tunele serwisowe, a także liczne działy umożliwiające codzienne funkcjonowanie Fortu Solis – inżynieryjny, medyczny czy łączności.
W miarę rozwoju fabuły możliwy będzie powrót do poprzednich lokalizacji celem zaczerpnięcia dodatkowego kontekstu. Mogą one także służyć jako tło dla Jacka, do którego nieuchronnie, z każdą upływającą godziną, zbliża się zgubny koniec.