FPV Battleground
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Unlike other drone sims, FPV Battleground teaches you to SEARCH and hit for targets, not race on predefined tracks.
FPV Battleground is a dynamic drone combat simulator with the most realistic and immersive drone flying experience. Immerse yourself in the world of high-stakes drone warfare, where precision and strategy are your best allies. Control modern military drones from a first-person perspective and destroy enemy vehicles on the battlefield.
Complex, realistic physics: FPV Battleground offers an unrivaled flight experience with advanced systems, including radio horizon effects, electronic warfare (EW), and realistic battery management for a truly immersive gameplay experience.
Professional-grade drone customization: Customise your drone with professional settings like speed and PID tuning, allowing experienced players to fine-tune their flying style and optimize performance.
Various missions: Take part in various combat scenarios, each with unique objectives that challenge your piloting, strategy, and combat skills.
Various weapons: Choose from an arsenal of projectiles and explosives to destroy enemy vehicles and complete your missions.