Freedom Fighters
Freedom Fighters to emocjonująca, trzecioosobowa gra akcji osadzona w Nowym Jorku. Po raz pierwszy kultowy klasyk studia IO Interactive z 2003 roku jest dostępny online w oryginalnej formie, ze ścieżką dźwiękową wielokrotnie nagradzanego kompozytora Jespera Kyda.
Freedom Fighters to emocjonująca, trzecioosobowa gra akcji opowiadająca osadzoną w alternatywnej rzeczywistości historię o inwazji wrogiego supermocarstwa na Nowy Jork. Wciel się w Chrisa Stone'a, ciężko pracującego hydraulika, awansuj w szeregach ruchu oporu i zostań jego charyzmatycznym przywódcą.