Freedom Fighters
Freedom Fighters, alternatif tarihte yabancı bir süper güç tarafından işgal altında olan New York'ta geçen bir üçüncü şahıs aksiyon oyunu. Çalışkan tesisatçı Chris Stone rolüne bürün ve karizmatik bir lider olduğunu kanıtlamak için direnişin rütbelerini tırman.