FRONT MISSION 3: Remake
Wciel się w Kazukiego i Ryogo w czasach narastających napięć na zapalnych obszarach wojskowych. Los całego regionu wisi na włosku. Przejmij dowodzenie nad potężnymi Wanzerami i poprowadź swój oddział w intensywnych, turowych bitwach.
FRONT MISSION 3: Remake to taktyczny RPG osadzony w przyszłości, w której państwa i korporacje rywalizują o dominację w świecie ukształtowanym przez potężne mechy zwane Wanzerami. Fabuła rozgałęzia się na dwa wątki, zależne od wyboru, który Kazuki Takemura dokonuje na początku gry. Obie narracje skupiają się na globalnym spisku obejmującym tajną broń, korporacyjną chciwość oraz nacjonalistyczne ambicje.
Gra rozpoczyna się, gdy Kazuki oraz jego przyjaciel Ryogo, realizując standardową dostawę do bazy wojskowej, zostają nieświadomie uwikłani w rozwijający się konflikt militarny. W zależności od decyzji gracza Kazuki sprzymierza się albo ze swoją siostrą Alisą, albo z agentką prowadzącą śledztwo w sprawie tajnego projektu M.I.D.A.S., Emmą Klamsky.
W każdej z linii fabularnych Kazuki i jego drużyna zmierzą się z pytaniami o lojalność, więzi rodzinne i moralność technologii, walcząc o odkrycie prawdy i uniknięcie katastrofy.