Frontier Hunter: Erza's Wheel of Fortune - Deluxe Edition
이 번들에는 기본 게임, 사운드트랙, Fashion bag, Weapon Pack, Fashion bag Season 2, Fashion bag Season 3이 포함되어 있습니다.