Frontier Hunter – DLC : Costume Pack Season 3
Zawiera stroje dla postaci w grze: czarną sukienkę księżniczki dla Erzy, białą sukienkę księżniczki dla Erzy, strój kapłanki dla Erzy, strój kapłanki dla Ciary i strój kapłanki dla Nii.