Oyundaki karakterler için kostümler içerir. Erza için siyah prenses elbisesi, Erza için beyaz prenses elbisesi, Erza için tapınak rahibesi kıyafeti, Ciara için tapınak rahibesi kıyafeti ve Nia için tapınak rahibesi kıyafeti.