Frontier Hunter – DLC: HairStyle Package 1
Pakiet zawiera łącznie 9 fryzur, po 3 fryzury dla każdej postaci. Teraz masz liczne fryzury, które możesz łatwo dopasować do ubrania, aby stworzyć pożądany wygląd.