Frontier Hunter - SoundTrack
Contains in-game theme background music, scene background music, boss background music, and the format is MP3 and WAV.
As the content of the game increases, the music content of this DLC will gradually increase, and the subsequent ones will be added for free!
Contains in-game theme background music, scene background music, boss background music, and the format is MP3 and MAV.