FrostKit
Frostpunk 2 posiada wszechstronne narzędzie do tworzenia modów. FrostKit pozwoli ci na stworzenie własnych map, modeli oraz scenariuszy wewnątrz gry. Dzięki temu tylko wyobraźnia będzie ograniczać kierunek, w którym zmierza twoje miasto!