FrostKit
Frostpunk 2 kapsamlı ve çok yönlü bir mod oluşturma aracına sahiptir. FrostKit ile oyunun içinde kendi haritalarını, modellerini ve senaryolarını oluşturabilirsin. Artık şehrinin gideceği yön, hayal gücünün sınırlarına bağlı!