Frostpunk Expansions Original Soundtrack
Return to the frozen wilderness and plunge into its unique atmosphere with the music you know from Frostpunk. A second part of the original soundtrack of the game features 12 brand new tracks from two expansion packs: The Last Autumn (2020) and On The Edge (2020), composed by Piotr Musiał, performed by Atom String Quartet & Sofia Session Orchestra.
All tracks mastered and mixed for the digital version of the album, delivered in various formats (320kbps .MP3, .WAV, .FLAC). Along with the music, you’ll receive multiple digital goods that can be used to customize your computer or smartphone.
Piotr Musiał is a renowned Polish music game composer, who in the past worked on such titles as This War of Mine, The Witcher 3: Blood and Wine, Bulletstorm, Beat Cop, Anomaly Series, and more.