Oryginalna ścieżka dźwiękowa rozszerzeń do gry Frostpunk
Wróć do mroźnej dziczy i poczuj niepowtarzalną atmosferę tego świata, słuchając muzyki znanej z Frostpunk. Druga część oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry zawiera 12 nowych utworów z dwóch rozszerzeń: „Ostatnia jesień” (2020) i „Na krawędzi” (2020), skomponowanych przez Piotra Musiała i wykonanych przez Atom String Quartet oraz Sofia Session Orchestra.
Piotr Musiał to znany polski kompozytor, który pracował nad takimi tytułami jak This War of Mine, Wiedźmin 3: Krew i Wino, Bulletstorm, Beat Cop i seria Anomaly.