Frostpunk Genişletmeleri Orijinal Müzikleri
Donmuş vahşiliklere geri dön ve Frostpunk'tan tanıdığın müziklerle bu eşsiz atmosfere dal. Oyunun orijinal oyun müziklerinin ikinci kısmı, Piotr Musiał tarafından bestelenen ve Atom String Quartet ie Sofia Session Orchestra tarafından çalınan ve iki genişletme paketinde (The Last Autumn (2020) ve On The Edge (2020)) yer alan 12 yepyeni şarkıyı içeriyor.