Frostpunk: On The Edge
The Official Season Pass for Frostpunk is out and complete! It grants you access to all additional content released for the game since the premiere, including three expansions (The Last Autumn, On The Edge and The Rifts), that widely broaden the main story and fill a lot of gaps in the game’s universe. What’s more, when you’re done with the game itself, you’ll be able to unwind while listening to the Digital Soundtrack featuring orchestrated music or learn more about the world with the exclusive Digital Artbook.