Oryginalna ścieżka dźwiękowa Frostpunk
Poczuj klimat pełnego niebezpieczeństw świata Frostpunk, słuchając oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry skomponowanej przez Piotra Musiała. Wszystkie utwory zostały zmiksowane i zmasterowane na potrzeby cyfrowego wydania albumu i są dostępne w różnych formatach (320kbps .MP3...
Poczuj klimat pełnego niebezpieczeństw świata Frostpunk, słuchając oryginalnej ścieżki dźwiękowej gry skomponowanej przez Piotra Musiała. Wszystkie utwory zostały zmiksowane i zmasterowane na potrzeby cyfrowego wydania albumu i są dostępne w różnych formatach (320kbps .MP3, .WAV, .FLAC). Oprócz muzyki otrzymasz wiele treści cyfrowych, które możesz wykorzystać do personalizacji komputera lub smartfona.
Piotr Musiał to znany polski kompozytor, który pracował nad takimi tytułami jak This War of Mine, Wiedźmin 3: Krew i Wino, Bulletstorm, Beat Cop i seria Anomaly.