Frostpunk 2: Fractured Utopias
The first DLC for Frostpunk 2 embraces the core concept of Utopia Builder mode, giving it more structure, expanding its scope, and emphasizing the weight of the player's choices. New mechanics give each faction a bold ideological goal - and ways to pursue it. But a dream of a perfect society never comes without a cost.