Frostpunk 2: Fractured Utopias
Konspiracje i marzenia rozkwitają w dodatku Fractured Utopias. Kształtuj nowe wizje przyszłości dla każdej frakcji, odblokowuj nowe prawa, budynki i zdolności w nowej zawartości, która rozbudowuje tryb Utopia Builder.