Frostpunk 2: Original Soundtrack
The atmosphere of Frostpunk would not be the same without the epic music by Piotr Musiał in which desperation mixes with poignant melancholy. Now the same composer returns to create the OST for the sequel. Music of Frostpunk 2 (MP3 and WAV formats) still evokes the same feelings of hopelessness and despair, yet has much more space to it. As the city in the frozen wastes grows so does the music that surrounds it matures in an exceptional way.
Frostpunk 2 isn’t all about the change. It’s about respecting the legacy so you may expect the return of your favorite motifs.