Frostpunk 2: Original Soundtrack
Atmosfera gry Frostpunk nie byłaby taka sama bez epickiej muzyki autorstwa Piotra Musiała, w której motyw desperackiej walki o życie łączy się ze wszechogarniającym smutkiem. Ten sam kompozytor powrócił, by stworzyć ścieżkę dźwiękową do drugiej części serii. Muzyka Frostpunk 2 (formaty MP3 i WAV) wciąż przywołuje znane nam uczucia beznadziei i desperacji, jednak dodaje do niej wrażenie otwartej przestrzeni. Tak jak miasto pośrodku śnieżnych pustkowi rozrasta się, tak samo muzyka, która je otacza dojrzewa w fascynujący sposób.
We Frostpunk 2 nie chodzi tylko o zmianę. Ważne jest także dziedzictwo poprzedniej gry, więc spodziewajcie się powrotu kilku znanych motywów.