Frostpunk 2: Original Soundtrack
Piotr Musiał'in çaresizliği ve dokunaklı melankoliyi harmanlayan destansı müzikleri olmadan Frostpunk'ın atmosferi yarım kalırdı. Aynı besteci şimdi ikinci oyunun müziklerini yapmak için geri döndü. Bu defa çok daha derin bir his bırakan Frostpunk 2 oyun müzikleri (MP3 ve WAV formatında), hâlâ aynı umutsuz ve kederli havayı taşıyor. Donmuş çöldeki şehir büyüdükçe oyunun müzikleri de şehirle birlikte büyüyor ve olağanüstü bir şekilde olgunlaşıyor.
Frostpunk 2 yalnızca değişimle ilgili değil, en sevdiğin unsurların geri dönüşünü beklemek için mirasına sahip çıkmakla ilgili.