Fuga: Melodies of Steel 2 - OST Artbook
I greatly enjoyed my time with Fuga 2, much as I had with the first game. That being said, my only hope is that Fuga 3 is a more meaningful evolution of the franchise; while I adored this entry, it’s undeniable that without a larger shakeup in the mechanics and gameplay loop it would be very easy for what is looking to be a bombastic conclusion to the story to fall flat if players were simply met with more of the same. Fuga: Melodies of Steel 2 is a great follow-up, and well worth playing, but I also can’t deny feeling anxious to see what Fuga: Melodies of Steel 3 will have in store for us in the future.