Ta zawartość znajduje się również w „Fuga: Melodies of Steel – Deluxe Edition”. Prosimy mieć to na uwadze, aby uniknąć kilkukrotnego kupowania tej samej zawartości.
① Stroje kąpielowe dla wszystkich postaci (mogą być używane podczas przerw i ekspedycji)