Bu içerikler ayrıca "Fuga: Melodies of Steel - Deluxe Edition" içerisinde de mevcuttur. Lütfen aynı içeriği birden fazla kez satın almamaya dikkat et.
② Soul Cannon için Dummy Soul (Soul Cannon'ı bir karakteri feda etmeden 1 kez kullanabilir)