Fuga: Melodies of Steel 2 – Pakiet strojów „Tail Concerto”
Kontynuacja porywającej opowieści Fuga: Melodies of Steel jest już dostępna! Turowa gra RPG powraca z podkręconym systemem bitewnym umożliwiającym więcej strategii oraz nowym systemem wydarzeń, który oferuje więcej ekscytujących wyborów wpływających na Twoją rozgrywkę!