Fuga: Melodies of Steel 3
Malt has vanished without a trace! The children are led by a mysterious voice into the forbidden cave, where they discover the Taranis—the powerful tank thought lost in the sea of clouds. Determined to save Malt, the children reboard the Taranis and set off on a daring mission to infiltrate the heart of the Berman Empire. However, the Crimson Knights stand in their way, strongest of the Berman!