Fuga: Melodies of Steel 3 – Edycja Ultimate
Pełna wersja gry znajduje się także w Edycji Standardowej i Edycji Deluxe. Dodatkowo możesz nabyć osobno pakiety strojów. Uważaj, żeby nie kupić duplikatów produktu.
Edycja Ultimate zawierająca Edycję Deluxe i przepustkę sezonową, jest już dostępna!