Fuga: Melodies of Steel 3 - Ultimate Sürüm
Tam oyun hem Standart Sürümde hem de Deluxe Sürümde mevcuttur. Kostüm Paketleri ayrı olarak satın alınabilir, o yüzden lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat edin.