"Cheerleader" Costume in 2 Color Varieties
"Cheerleader" Costume in 2 Color Varieties (usable by either Machine Girl) will be added.
Cheer yourself on as you charge into Meternal Jobz! ...or maybe not, but the comfortable outfit will surely inspire you to do your best.
Available in two color variations: “Cool CheerGirlr” in white and blue, and “Lovely CheerGirl” in pink.