"Sailor Bikini" Costume in 2 Color Varieties
"Sailor Bikini" Costume in 2 Color Varieties (usable by either Machine Girl) will be added.
We recommend this costume for those who want to take on Meternal Jobz in a swimsuit with attention to detail.
There are two color variations: the crisp navy blue “Navy Sailor Bikini” and the clean “White Sailor Bikini.”