art of rally: Collector's Edition Bundle
Pobierz art of rally , Absolute Drift i wszystkie powiązane DLC, aby przeżyć niesamowite rajdy i drifty!
Ścieżka dźwiękowa art of rally została mistrzowsko skomponowana i wyprodukowana przez muzycznego samouka Tatreala (czyli Slavę Korystova) w jego studiu w Krzywym Rogu, we wschodniej Ukrainie. Ścieżka dźwiękowa zawiera aż 57 oryginalnych utworów, z których każdy reprezentuje wyjątkowe podejście Tatreala do uwielbianego przez niego gatunku synthwave. Ścieżka dźwiękowa zabiera graczy w ponad 4-godzinną podróż – niczym długa niedzielna przejażdżka przez Alpy.
Opanuj sztukę driftowania! Ćwicz swoje umiejętności w trybie swobodnej jazdy (free-roam) i rywalizuj w zawodach driftowych, takich jak Driftkhana i Mountain Drifting.