Funtoon's World Demo
Funtoon's World, 25 Seviyeli muhteşem macera dolu bir oyundur. Her Seviyede inanılmaz Heyecanla Funtoon'un Dünyasına girmeye Hazır Olun. Farklı canavarlarla yüzleşmeye ve en yüksek puanı almak için mümkün olduğunca çok para kazanmaya hazır olun.