Jexxchy Kim
Po tym, jak pan Donya (prezydent Ameryki) został zagrożony przez Jexxchy Kima (dyktatora odległego królestwa o nazwie Nastychickea), Pentagon powierzył tajną misję swojemu najlepszemu agentowi. Po przylocie do Nastychickea agent odkrył lokalizację wrogiej fabryki broni jądrowej i zajął ją, po czym wkradł się do jaskini Jexxchy Kima i walczył z okrutnym dyktatorem.