Çxk-Içine-Gxt-Koyulabilir Kim
Bay Donya (Amerika başkanı) Çxk-Içine-Gxt-Koyulabilir Kim (Nastychickea adlı uzak bir krallığın diktatörü) tarafından tehdit edildikten sonra, Pentagon en iyi ajanına gizli bir görev verdi. Nastychickea'ya uçan ajan, bir düşmanın nükleer silah fabrikasının yerini keşfetti ve onu işgal etti, ardından Çxk-Içine-Gxt-Koyulabilir Kim'in inine gizlice girdi ve zalim diktatörle savaştı.