Altarian Prophecy
Przewódź nowo założonemu Sojuszowi Terran („Terran Alliance”) w pierwszym starciu z Konfederacją Altarian („Altarian Confederation”). Stwórz sojusz i zjednocz jego członków, aby stoczyć walkę z przerażającym zagrożeniem, jakie stanowią Imperium Drengin („Drengin Empire”) oraz Dominium Korx („Dominion of the Korx”). Lecz uważaj — choć zwycięstwo jest prawie na wyciągnięcie ręki, za rogiem czai się jeszcze bardziej zabójcze zagrożenie, które może pokrzyżować Ci plany.
— Odkryj historię sojuszu ludzkości i Altarian w nowej kampanii. W ramach 3 misji musisz zrobić co w Twojej mocy, aby powstrzymać Dominium Korx i ich tajemniczych władców — Drathów.
— Spersonalizuj swoją flotę klasycznymi stylami. Dodatek zawiera style Drathów i Korxów.
— Odkryj dziesiątki klasycznych części statków i stwórz swoje ulubione statki z Galactic Civilizations II.