Altarian Prophecy
Yeni kurulan ve Altarian Konfederasyonu (Altarian Confederation) ile ilk kez yüzleşen Terran İttifakı'na öncülük et. Drengin İmparatorluğu ve Korx İdaresi'nin (Dominion of the Korx) korkutucu tehditlerine karşı savaşmak için bir ittifak kurman ve onları birleştirmen gerekiyor. Ancak dikkatli olmalısın. Sen zafere ulaştığını zannederken gölgelerden daha ölümcül bir tehdit ortaya çıkıyor ve zaferi elinden almaya çalışıyor.
Yeni hikâyede insanlık ve Altarian'lar arasındaki ittifak gelişmelerini keşfet. 3 görev sırasında Korx İdaresi ve gizemli ustaları Drath'ın üstesinden gelmek için elinden geleni yapmalısın.
Gemilerini klasik gemi tarzlarıyla özelleştir! Bu DLC, Drath ve Korx tarzlarını içerir.
Düzinelerce klasik gemi parçasını keşfet ve en sevdiğin Galactic Civilizations II gemilerini yap.